RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsLog in
geschiedenis van bemoeienissen

Reply to topic    Waeome: The Fortress of Loo Forum Index » Creativity View previous topic
View next topic

geschiedenis van bemoeienissen
Author Message
Banning

Post geschiedenis van bemoeienissen Reply with quote
Ik heb het geluk om in een van 's werelds beste steden te wonen en te rennen, en deze zomer zullen atleten van over de hele wereld in mijn achtertuin spelen. We bereiden ons voor op het hosten van de Olympische en Paralympische Spelen van 2012 en elke dag is er iets anders aan de gang, terwijl Londen zichzelf klaar maakt om gastheer te spelen.

Het lijkt niet zo lang geleden dat ik op de radio aan het Adidas Zx 750 Donna werk naar de aankondiging luisterde, maar het idee dat je op een radio zou luisteren Adidas Nmd Damen in plaats van livestreaming op het internet, laat zien hoe lang geleden het was. We waren er vrij zeker van dat Parijs de Olympische Spelen van 2012 zou krijgen - en dat gold ook voor de Fransen. Een lange en hobbelige weg sinds die tijd en we zijn bijna klaar.

De trash talk begint al vroeg met atleten die hiernaar kijken voordat ze zelfs op Heathrow zijn geraakt. De Union Flag hangt nu al een tijdje in The Mall, evenzeer een viering van het Jubeljaar als iets anders. Het is zo ongeveer op die plek waar op mijn fiets de winnaar van de 2012 en Olympische marathon voor dames zal worden beslist.

Controversieel zal de Olympische marathon niet eindigen in het Olympisch stadion. Maar dan heeft Londen een lange geschiedenis van bemoeienissen met Olympische Nike Air Max 90 Heren finishes - wist je dat het net zo veel is als de Grieken die verantwoordelijk zijn voor Adidas Nmd Donna de standaardafstand van 26 mijl en 385 yards? waargebeurd verhaal.

De Olympische marathonroute passeert veel van de ori?ntatiepunten van Londen, maar steekt, anders dan de Marathon van Londen, de hierboven afgebeelde brug niet over. Veel niet-ingezetenen van het Verenigd Koninkrijk lezen mijn blog en als je er iets van leert, zou ik het graag willen hebben: dit is Tower Bridge, niet London Bridge. Dus als je deze zomer naar de Olympische Spelen komt en je vraagt ??een vriendelijke lokale voor een routebeschrijving naar 'London Bridge', dan zul je vanaf hier ongeveer anderhalve kilometer langs de rivier eindigen.

Ik loop elke ochtend over deze brug om aan het werk te gaan. Meestal zijn er veel toeristen die foto's maken en veel forensen die proberen Nike Air Max Command Mujer te vermijden om op die foto's te komen. Deze week hebben toeristen en pendelaars zich verenigd om foto's te maken van de Olympische ringen die erop zijn ge?nstalleerd. Het kan ons dus allemaal extra drie dagen kosten om 's ochtends aan het werk te gaan. Wie kan het schelen? Olympische koorts grijpt Londen - kom bij ons, maar onthoud - dit is onze hometurf.
Thu Jul 12, 2018 6:31 am View user's profile Send private message

Reply to topic    Waeome: The Fortress of Loo Forum Index » Creativity All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to: 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum